TROLLKREM TROLLKREM IMPORT

Munchmuseet i bevegelse - samtidskunst.

Trollkrem er en Oslo-basert kunstner-duo bestående av Jennie Hagevik Bringaker (1978) og Tor Erik Bøe (1984). De står for noe av det mest spennende som har skjedd på den norske performance-scenen de siste årene. Med en internasjonal og sjangeroverskridende tilnærming skaper de nye sosiale rom hvor billedkunst, musikk, dans, design og fest forenes i en unik ekshibisjonistisk form.

TROLLKREM IMPORT er et performanceprogram på Grønland som strekker seg over fem kvelder, spredt utover en lengre periode. De inviterer ulike artister og kunstnere med utgangspunkt i det sammensatte sosiale rommet denne delen av byen er. Publikum inviteres ut av skyggene, opp av sofaen og ut av skapet for å delta på et eksperimentelt klubbkonsept med kroppsutfoldelse, musikk og heftige kostymer og scenografi.