Beharie – Are You There, Boy? konsert

Varm, tidløs soul, og en intimkonsert av de sjeldne, når vi feirer Beharie’s kritikerroste debutalbum på MUNCH med et nytt konsertformat

Festsal

18-årsgrense
22.11.2024 21:00

Dørene åpner: 20:00
Stående arrangement.
Billetten inkluderer adgang til utstillingsområdet på arrangementsdagen.

Kom tett på både Beharie, musikken hans og hans kreative prosess. Den sjelfulle og åpne musikken til Beharie har høstet ros fra kritikere både i Norge og internasjonalt. Nå feirer vi ettårsjubileet for hans konseptuelle debutalbum Are You There, Boy?, en følsom og gripende utforskning av identitet og kjærlighet. Dette er viktig musikk dypt forankret i skeive erfaringer, og det å være tro mot seg selv.

Etter utsolgte konserter over hele landet, og på langt større konsertsaler enn MUNCHs Festsal, blir kvelden med BeharieMUNCH en unik mulighet til å høre ham i en nær og personlig setting. I løpet av kvelden kommer Beharie også til å dele tanker om  den kreative prosessen fram mot albumutgivelse, hans forhold til låtskriving og det å skape musikk.

Om Beharie: Christian Beharie (f. 1994) er en musiker, låtskriver og sanger fra Sandnes. Musikken hans beveger seg mellom soul, R&B og pop, og han er blitt sammenlignet med stjerner som Frank Ocean. Han har opptrådd på festivaler i Norge og Europa, vært support for Leon Bridges og blitt omtalt i internasjonale musikkmedier som Wonderland, COLORS og Clash.

Foto: Shawn Arvind