MUNCH Ung Feiring: Sommer på toppen av MUNCH 14–19 år

Lyst til å høre på musikk, danse, spise – og delta på aktiviteter på museet? Det kan du gjøre når MUNCH UNG presenterer Sommer på toppen av MUNCH, en gratis feiring for deg mellom 14 og 19 år!

Arrangement

Toppsal
Gratis inngang

Kom innom for å feire at det er sommerferie! Sommer på toppen av MUNCH byr på noe for alle.  Dekorer dine egne buttons, ta selfies inspirert av Edvard Munch og mal akvarell på postkort.  Alle som maler får sjansen til å vinne kule premier. Det blir snacks, mat, slush og dansegulv med DJ.

For en gangs skyld er det ikke folka på museet som har bestemt hvordan programmet skal se ut. Dagen er laget av ungdommer, for ungdommer. Med takterrasse og byens beste utsikt fra museets 12. etasje, feirer vi starten på sommeren 2022.

Arrangementet er gratis og gir tilgang til Sommer på toppen av MUNCH og alle museets utstillinger. Inngangsbilletter deles ut i lobby, 1. etasje.